Hosting SSD NVME z LiteSpeed. Standardowa migracja za 0 zł!




Co wchodzi w zakres migracji bezpłatnej?

W ramach usługi bezpłatnej wykonujemy migrację do 3 stron internetowych opartych o popularne CMS (systemy zarządzania treścią), takie jak WordPress, Joomla, PrestaShop, a także do 20 skrzynek pocztowych o pojemnościach do 3 GB lub do 5 skrzynek pocztowych o pojemnościach powyżej 3 GB.

Jeśli Państwa strona i poczta nie spełniają wymienionych warunków, prosimy o kontakt w celu weryfikacji indywidualnej.

UWAGA! Darmowa migracja nie dotyczy usług hostingowych zakupionych z użyciem kodów rabatowych.

Ile czasu trwa migracja strony/poczty?

Sam proces migracji zazwyczaj trwa maksymalnie 2 dni robocze i odbywa się w godz. 9:00 – 17:00, jednak nie warto czekać z nią do ostatniej chwili. Czasami mogą wystąpić nieprzewidziane problemy, które wydłużą cały proces. Bezpiecznym buforem bezpieczeństwa, z jakim należy zgłosić do nas chęć przeniesienia swoich danych, są 2 tygodnie.

Co potrzebuję zrobić, aby rozpocząć proces migracji?

Warunkiem rozpoczęcia migracji jest aktywne konto hostingowe w naszym serwisie, a także przekazanie nam następujących danych:

1. Lista adresów stron internetowych, jakie mają zostać przeniesione.
2. Lista adresów mailowych, jakie mają zostać przeniesione, a także hasła do skrzynek pocztowych lub zgoda na ich tymczasowy reset.
3. Stronę logowania, login i hasło do panelu hostingowego u obecnego usługodawcy.
4. Hasła lub zgodę na ich tymczasowy reset do – kont FTP, baz danych oraz panelu zarządzania CMS.

Po otrzymaniu tych danych od Państwa, zajmiemy się weryfikacją. O wszelkich ograniczeniach po stronie poprzedniego usługodawcy lub przewidywanych problemach, które mogą utrudnić proces, poinformujemy Państwa jeszcze na tym etapie.

Czy powinienem jakoś przygotować stronę/pocztę do procesu migracji?

Dobrą praktyką jest wykonanie aktualizacji CMS, motywu, wtyczek przed rozpoczęciem migracji, a także wyczyszczenie pamięci podręcznej na stronie.
W przypadku poczty, zalecamy oczyszczenie folderów Spam, Kosz, a także usunięcie zbędnych archiwów poczty.

Czy podczas migracji moja strona będzie wyświetlała się w Internecie?

Co do zasady, migracja nie powoduje niewidoczności strony w Internecie, jednak takie przypadki mogą się zdarzyć, kiedy migracja przebiega niestandardowo, np. została zgłoszona w dniu wygasania poprzedniego hostingu.

Czy powinienem włączyć tryb przerwy technicznej na mojej stronie?

Jeśli przenoszona strona to sklep internetowy, zdecydowanie sugerujemy włączyć tryb przerwy technicznej (tzw. Maintenance Mode) na czas propagacji zmiany delegacji DNS domeny, ponieważ w tym czasie strona internetowa części użytkownikom wyświetlać się będzie jeszcze ze starego, a innym z nowego serwera, co może spowodować rozbieżności w numeracji zamówień i faktur.

Bez względu na rodzaj Państwa strony internetowej, prosimy nie wprowadzać na niej żadnych zmian w ustalonym terminie migracji!

Czy przechowujecie kopię zapasową przeniesionej strony?

Tak. Kopię zapasową przenoszonych danych przechowujemy do czasu uzyskania od Państwa mailowego potwierdzenia, że strona i poczta funkcjonują poprawnie.

SOCIAL MEDIA: Nasz profil na Facebooku Nasz kanał Youtube Nasz blog Instagram Twitter